fbpx

Verzendinformatie

Verzending

Wanneer een product op voorraad is en je bestelt op werkdagen voor 23:00 uur, dan wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden en heb je het de volgende werkdag in huis. Bestellingen van producten die op voorraad zijn en op vrijdag voor 23:00 uur besteld worden, worden op dinsdag geleverd. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden dinsdag (indien werkdag) geleverd. (Let wel: de snelle verzending geldt alleen voor Vlaanderen en Brussel, voor Wallonië bedraagt de bezorgtermijn 3-5 werkdagen). Dit geldt niet voor grote artikelen (bulkproducten), zoals tuinmeubelen, trampolines en zetels. Voor bestellingen bij partners gelden afwijkende levertijden. Vragen over deze bestellingen kunnen gesteld worden bij de betreffende partner.

Let op: Als gevolg van de coronacrisis is het bij onze bezorgdiensten momenteel drukker dan normaal, waardoor de standaard levertijd momenteel 3-5 werkdagen is. Ook kan de drukte gevolgen hebben voor het tijdsvak waarin de vervoerder jouw bestelling bezorgt; het beloofde tijdsvak kan afwijken van het daadwerkelijke tijdstip waarop jouw bestelling wordt bezorgd. We hopen op je begrip voor deze situatie.

In geval van afwezigheid stopt de postbode een afwezigheidsbericht in de brievenbus. In totaal biedt PostNL drie aanbiedpogingen. Telkens wordt er een kennisgeving achtergelaten. Indien je niet thuis bent, wordt het pakket afgeleverd bij de buren. Dit wordt via een kennisgeving vermeld aan de geadresseerde. Indien het pakket toch niet afgeleverd kan worden, gaat het pakket retour.

Wordt je pakket afgeleverd met onze alternatieve transportdienst omdat deze te groot is voor bezorging met PostNL, dan wordt er een kennisgeving achtergelaten met het telefoonnummer van onze klantenservice zodat je kunt bellen om een nieuwe bezorgafspraak te maken.

Wanneer er een andere levertijd staat vermeld kunnen wij geen exacte leverdag aangeven, omdat wij afhankelijk zijn van de levertijd vanuit onze leverancier. Op het moment dat de bestelling door ons is verzonden, sturen wij een e-mail met zendingsnummer zodat je de status van de bestelling kunt volgen.

Mocht je de bestelling al hebben geplaatst, dan adviseren wij je telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Wij kunnen het aflevermoment wijzigen zolang de bestelling nog in behandeling is.

Bestelling op een ander adres?

Dat kan! In het bestelproces heb je de mogelijkheid ‘VERZENDEN NAAR EEN ANDER ADRES‘. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en je ontvangt de bestelling op dit adres.

Wil je na afloop van het plaatsen van je bestelling het afleveradres wijzigen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Wil je 10% korting op je volgende bestelling? 

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief van Forty Flavours en ontvang 10% korting op je eerstvolgende bestelling samen met updates over onze nieuwste producten, campagnes en acties!