fbpx

Gegarandeerd Tevreden

Klacht 

Hoe kan ik een klacht indienen? 

Heb je een klacht over een product? Neem dan contact op met de Klantenservice. Het kan zijn dat je een klacht hebt over Forty Flavours.

Dat vinden wij heel vervelend en willen wij dit graag voor je oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service!

Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren. 

Hoe behandelen wij je klacht? 

  • Wij streven naar een snelle afwikkeling van de klacht (uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht ontvang je een inhoudelijke reactie). 
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht. 
  • Wij nemen contact met je op om een oplossing voor te leggen. 
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken. 
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen. 

Hoe kun je een klacht indienen? 

Schrijf een brief: 
Forty Flavours Mediageuzen NV
T.a.v. Klantendienst
Vleminckstraat 10 bus 1
2000 Antwerpen 

Stuur een e-mail: 
info@fortyflavours.be 

Bel ons:
0489 35 00 74

Vul het klachtenformulier in:

 

 

 

Wil je 10% korting op je volgende bestelling? 

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief van Forty Flavours en ontvang 10% korting op je eerstvolgende bestelling samen met updates over onze nieuwste producten, campagnes en acties!